Previous Page  37 / 143 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 37 / 143 Next Page
Page Background

35

Graanekonomie en Bemarking

Grain economy and marketing

In die oorsigjaar het aktiwiteit op die @GrainSA Twitter-rekening

aansienlik vanaf 6 261 tot 9 416 toegeneem. Benewens twiets tydens

alle groot Graan SA-geleenthede soos Kongres, NAMPO, die Feesdag

en die Graanprodusent van die Jaar, word die rekening ook gebruik om

daaglikse markverslae en brandstofverslae te versprei.

Met die integrasie van Graan SA se sosialemedia- en webplatform

is oorkruisdeling vereenvoudig. Die Graan SA Facebook-blad bly

die gewildste platform en lede bly op ’n daaglikse grondslag met die

organisasie en ander sosialemedialede in verbinding. Interaksie met

gemeenskapslede sowel as die impak daarvan het wesenlik toegeneem.

Gebeure en geleenthede

Graan SA het weer eens verskeie gebeurtenisse aangebied en die

geleentheid gebied om met die media, regeringsverteenwoordigers,

verskaffers, landboubesighede, vennote en die algemene publiek

te kommunikeer en netwerke te bou. In ’n besige funksiekalender

het Graan SA in die oorsigjaar ’n aantal nuwe projekte begin en

vennootkappe met bestaande projekte gesluit.

NAMPO Oesdag

’n Nuwe rekordbywoningsyfer tydens NAMPO 2018 en die terugvoer

van die uitstallers dat hulle oor die algemeen goeie sake gedoen het,

getuig van die optimisme van die landbousektor, ten spyte van al die

onsekerhede wat Suid-Afrikaanse produsente in die gesig staar. Tydens

Graan SA se 52ste NAMPO Oesdag vanaf 15 tot 18 Mei 2018 het 82 817

besoekers deur die hekke gestroom. Met ’n keuse uit 746 uitstallers kon

elke besoeker die familie-atmosfeer en plaasgasvryheid wat so eiesoortig

is aan die Oesdag ten volle geniet. Die privaat landingstrook by NAMPO

Park het met gemak 361 vliegtuie en helikopters hanteer wat besoekers

heen en weer karwei het.

NAMPO 2018 het ’n gediversifiseerde uitstalling met ’n verskeiden-

heid nuwe tegnologieë, produkte en dienste op een terrein aangebied.

Graanprodusente kon vergelykings tref en ingeligte besluite neem met

die oog op volhoubare produktiwiteit en winsgewendheid. Graan SA

fokus op ’n beter eerder as ’n groter NAMPO Oesdag en bevorder en

streef hierdie landboufamilie-ervaring deurlopend na. NAMPO het ver-

skeie besoekers uit Afrika, buurlande en plaaslike politici getrek, en die

internasionale paviljoen groei steeds. Die Oesdag het heelwat publisiteit

gekry en bring stedelike Suid-Afrika steeds nader aan landbou. Die

Graan SA en NAMPO Belewenissentrum het die organisasie se aktiwitei­

te en fokusareas bekend gestel en die NAMPO-handelswareverkope,

wat na die NAMPO-saal verskuif is, was uiters suksesvol.

Graan SA het weer vir die derde agtereenvolgende jaar sy jaarlikse

leerderprogram aangebied, met ’n sterk verbintenis tot leerderontwik-

keling op die gebiede van sosialemediabemarking en kommunikasie vir

toekomstige groei en bemagtiging. Leerders van die NAMPO Com-

bined Agricultural School op Bothaville het die geleentheid gehad om ’n

digitalemedia-kortkursus by te woon en terselfdertyd as interns by die

NAMPO Oesdag te werk sodat hulle hul nuwe kennis kon uitbrei en toe­

pas. Die doel van die kursus en daaropvolgende internskap was om die

leerders te leer om sosiale media doeltreffend te gebruik as ’n manier

om in die plaaslike gemeenskappe ’n bietjie ekstra sakgeld te verdien.

NAMPO Kaap

Die eerste NAMPO Kaap is vanaf 12 tot 14 September 2018 in

samewerking met die Bredasdorp Park NPC op Bredasdorp aangebied.

16 245 besoekers het hierdie gesogte geleentheid oor die drie dae

bygewoon. Met behulp van die beste wat NAMPO in die noorde kan

aanbied, het Graan SA ’n uitstalling soos geen ander in die suide nie

met 306 uitstallers aangebied. Die immer gewilde Nasie in Gesprek-

forum, ’n geïntegreerde deel van NAMPO, het ’n ateljee opgestel wat

op insiggewende gesprekke en onderwerpe vir die produsent en die

landbou-uitdagings van die dag gefokus het.

During the year under review, activity on the @GrainSA Twitter

account increased substantially from 6 261 to 9 416. In addition to

tweeting during all major Grain SA events, such as Congress, NAMPO,

Day of Celebration and the Grain Producer of the Year, the account is

also utilised to disseminate daily market and fuel reports.

With the integration of the Grain SA social media and web platforms,

cross sharing has been simplified. The Grain SA Facebook page

remains the most popular platform, with members interacting with

the organisation and fellow social media users on a daily basis. Both

interactions with community members as well as its impact have

increased substantially.

Events and occasions

Grain SA once again hosted a multitude of events and leveraged the

opportunity to communicate and network with the media, government rep-

resentatives, suppliers, agri-businesses, partners and the public at large.

Entering into a couple of new ventures and partnering with existing ones,

Grain SA had a busy event calendar for the year under review.

NAMPO Harvest Day

A new record attendance figure achieved during NAMPO 2018 and

the feedback from the exhibitors that they mainly did good business

testify to the optimism of the agricultural sector despite all the uncer-

tainties facing South African producers. Grain SA’s 52nd NAMPO

Harvest Day saw 82 817 visitors streaming through the gates from

15 to 18 May 2018. Having a choice of 746 exhibitors, each visitor

fully enjoyed the family atmosphere and farm hospitality that are

so unique to the Harvest Day. The private airstrip at NAMPO Park

handled 361 aeroplanes and helicopters, ferrying a variety of visitors

there, with ease.

NAMPO 2018 offered a diversified exhibition with a variety of new

technology, products and services on one site. Grain producers could

make comparisons and informed decisions with a view to sustainable

productivity and profitability. Grain SA focuses on a better, rather than

bigger NAMPO Harvest Day and continuously pursues and promotes

this agricultural family experience. NAMPO received various visitors

from Africa, neighbouring countries and local politicians together with

an ever increasing international pavilion. The Harvest Day was well

publicised bringing urban South Africa ever closer to agriculture. The

Grain SA and NAMPO Experience Centre showcased the organisation’s

activities and focus areas and the NAMPO merchandise sales, which

moved to the NAMPO Hall, proved extremely successful.

Grain SA once again hosted its annual learner programme for the

third year running, with a stern commitment to learner development in the

fields of social media marketing and communication for future growth and

empowerment. Learners from the NAMPO Combined Agricultural School

in Bothaville, had the opportunity to attend a digital media short course

and, at the same time, work as interns at the NAMPO Harvest Day, in

order to both expand and apply their newly acquired knowledge. The aim

of the course and subsequent internship was to train the students in the

safe and effective use of social media as a medium of earning some extra

pocket money in their local communities.

NAMPO Cape

The inaugural NAMPO Cape was hosted from 12 to 14 Septem-

ber 2018 in co-operation with the Bredasdorp Park NPC in Bredasdorp.

16 245 visitors attended this prestigious event over the three days.

Taking the best of what NAMPO has to offer up north, Grain SA

presented a showcase like no other in the south with 306 exhibitors.

The ever popular Nation in Conversation forum, an integral part of

NAMPO, set up a studio focused on insightful conversations and

topics for the producer and the agricultural challenges of the day.

Kommunikasie en openbare betrekkinge

Communication and public relations