

17
Nuwe toevoegings tot die skou, insluitend die groot televisieskerms
waarop besoekers die gewilde Nasie in Gesprek-program regstreeks op
die terrein kon volg, was voorwaar ’n treffer. Ewe gewild was die trekkers
met waentjies wat besoekers vervoer het en moeë voete ’n welverdiende
ruskans gebied het. Die pragtige blomme-uitstalling was ’n belewenis
en het oud en jonk bekoor, terwyl die daaglikse damesprogram die
skoner geslag vermaak het.
NAMPO Kaap het produsente in die Wes-Kaap ook die geleentheid
gebied om nuwe tegnologie te besigtig en nuwe planne vir die
produksieseisoen te beraam.
NAMPO ALFA – LEWENDEHAWE, JAG EN BUITELEWE
Graan SA en ALFA het besluit om hande te vat en ’n nuwe ekspo
by die landboukalender te voeg. Die aankondiging kom ná talle
samesprekings, met die resultaat dat die twee groot name in die bedryf
die eerste NAMPO/ALFA Lewendehawe, Jag en Buitelewe-ekspo in
2020 op NAMPO Park net buite Bothaville gaan aanbied.
Die Suid-Afrikaanse lewendehawe-bedryf groei toenemend en is ’n
belangrike komponent van die plaaslike ekonomie. Hierdie groei word
weerspieël in die feit dat ALFA die afgelope vier jaar gegroei het tot
die grootste lewendehawe-ekspo in die land. Die logiese volgende stap
is om dit te laat uitbrei en met jare se suksesse op die kerfstok bied
NAMPO Park aan ALFA ’n logiese ruimte om sy vlerke te sprei.
ALFA is nie u gewone ekspo nie en het sedert die ontstaan van die land
rolspelers in die lewendehawe-bedryf verskillende unieke platforms
aangebied wat geleenthede bied vir netwerkvorming. Dit geld vir plaaslike
rolspelers en belanghebbendes regoor die Afrika-kontinent.
Heelwat produsente het die behoefte uitgespreek vir ’n sentraal geleë
jag- en buitelewe-ekspo. Lewendehawe, buitelugaktiwiteite en jag is kom-
plimentêre aspekte van die Suid-Afrikaanse produsent en die kombinasie
bied ’n wenresep. NAMPO Park beskik reeds oor ’n uitstekende infrastruk-
tuur en stelsels – soos voldoende parkeerplek, kiosks, ablusiegeriewe, vee-
fasiliteite en ander lokale – wat alles die geleentheid bied om nie net so ’n
geleentheid te huisves nie, maar om dit uit te brei tot uitnemendheid. Suid-
Afrikaanse produsente voel boonop reeds tuis op NAMPO Park. ’n See
van geleenthede en planne word in die vooruitsig gestel vir die ekspo wat
24 tot 26 September 2020 op NAMPO Park aangebied word.
SA Graan/Grain
-tydskrif
Graan SA gee die
SA Graan/Grain
-tydskrif maandeliks uit aan nagenoeg
18 000 lesers. Dié volkleurpublikasie word aangewend om Suid-Afrika se
produsente van grane en oliesade met kennis te bemagtig. Verskaffers
van insetmiddele en dienste in die landboubedryf benut ook deurlopend
die tydskrif as doeltreffende advertensiemedium na hulle klantebasis.
As spesialispublikasie en amptelike mondstuk, dra
SA Graan/Grain
die
beeld van Graan SA uit aan sy lede, die publiek sowel as meningvormers
in die bedryf en in regeringskringe. Die redaksionele inhoud weerspieël
’n balans van toepaslike bedryfsinligting sowel as tegniese en
navorsingsgebaseerde artikels. Onderwerpe soos graanmarktendense,
’n insetoorsig, wenke oor goeie arbeidspraktyke, die klimaat en selfs
politieke en ekonomiese kommentaar word deurlopend aangebied. Dié
ernstige sy van boerdery word afgewissel met lekkerlees-artikels (en
selfs humor) oor mense en gebeurtenisse in die graanbedryf.
In die jaar onder oorsig is sake soos posisionering en markaandeel in
die semikommersiële tydskriftemark, balans van tegniese en aktuele
inhoud, verbreding van digitale voetspoor en die breër benutting van die
SA Graan/Grain
-handelsmerk opnuut deur die tydskrif se Redaksionele
Komitee geëvalueer. Strategiese fokusareas is vervolgens aanvaar en
word tans geïmplementeer.
SA Graan/Grain
fokus daarop om ’n leidende nuus- en inligtingsplatform
vir die graan- en oliesadebedryf te wees. Deur middel van die tydskrif kan
lesers ook vir Graan SA – as toonaangewende organisasie – beter leer ken.
Die tydskrif word moontlik gemaak deur die bydrae van al die
adverteerders en Graan SA bedank graag elke adverteerder vir die
volgehoue ondersteuning.
New additions to the show, including large television screens on which
visitors could follow the popular Nation in Conversation programme live on
the grounds, were definitely a hit. Equally popular were the tractors with
trailers transporting visitors and offering tired feet a well-earned rest. The
beautiful flower exhibit was a wonderful experience and captivated young
and old, while the daily programme for ladies entertained the fair sex.
NAMPO Cape also offered producers in the Western Cape the
opportunity to examine new technology and make new plans for the
production season.
NAMPO/ALFA – LIVESTOCK, HUNTING AND OUTDOORS
Grain SA and ALFA have decided to join forces and add a new expo to
the agricultural calendar. This announcement is the result of numerous
talks, with these two major names in the industry offering the first
NAMPO/ALFA Livestock, Hunting and Outdoors Expo at NAMPO Park
just outside Bothaville in 2020.
The South African livestock industry is growing all the time and is an
important component of the local economy. This growth is reflected in
the fact that ALFA has grown to be the biggest livestock expo in the
country over the past four years. The logical next step is to expand it,
and with years of successful shows behind it, NAMPO Park offers ALFA
a logical space to spread its wings.
ALFA is not your ordinary expo, and since it was established it has
offered role-players in the livestock industry different unique platforms
that present opportunities for networking. It involves local role-players
and stakeholders from across the African continent.
Quite a number of producers expressed the need for a centrally located
hunting and outdoors expo. To the South African producer, livestock,
outdoors activities and hunting are complementary aspects, and the
combination is a winning recipe. NAMPO Park already has excellent
infrastructure and systems like sufficient parking, kiosks, ablution
facilities, stock facilities and other venues – all offering the opportunity
to not only house such an event, but to expand it to excellence. In
addition, South African producers already feel at home at NAMPO Park.
Numerous opportunities and plans are envisaged for the expo, which
will be presented at NAMPO Park from 24 to 26 September 2020.
SA Graan/Grain
magazine
Grain SA distributes the
SA Graan/Grain
magazine to roughly 18 000
readers every month. This full-colour publication is used to empower
South Africa’s producers of grains and oilseeds with knowledge.
Suppliers of input resources and services in the agricultural industry
also continuously utilise the magazine as an effective advertising
medium to their client base.
As a specialist publication and official mouthpiece,
SA Graan/Grain
carries the image of Grain SA out to its members, the public and
opinion makers in the industry and in the government. The editorial
content reflects a balance of appropriate industry information as well as
technical and research-based articles. Topics like grain market trends,
an input overview, tips on sound labour practices, the climate and even
political and economic comments are included throughout. The serious
side of farming alternates with popular articles (and even humour) on
people and events in the grain industry.
In the year under review matters like positioning and market share in the
semi-commercial magazine industry, balance of technical and current
content, expansion of the digital footprint and the wider utilisation of
the
SA Graan/Grain
brand were assessed afresh by the magazine’s
Editorial Committee. Strategic focus areas were subsequently accepted
and are currently being implemented.
SA Graan/Grain
focuses on being a leading news and information
platform for the grain and oilseeds industry. Through the magazine
readers can also get to know Grain SA as a trendsetting organisa-
tion better.
The magazine is supported by the contributions of all the advertisers,
and Grain SA wants to thank every advertiser for their continued support.