Table of Contents Table of Contents
Previous Page  19 / 116 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 19 / 116 Next Page
Page Background

17

Nuwe toevoegings tot die skou, insluitend die groot televisieskerms

waarop besoekers die gewilde Nasie in Gesprek-program regstreeks op

die terrein kon volg, was voorwaar ’n treffer. Ewe gewild was die trekkers

met waentjies wat besoekers vervoer het en moeë voete ’n welverdiende

ruskans gebied het. Die pragtige blomme-uitstalling was ’n belewenis

en het oud en jonk bekoor, terwyl die daaglikse damesprogram die

skoner geslag vermaak het.

NAMPO Kaap het produsente in die Wes-Kaap ook die geleentheid

gebied om nuwe tegnologie te besigtig en nuwe planne vir die

produksieseisoen te beraam.

NAMPO ALFA – LEWENDEHAWE, JAG EN BUITELEWE

Graan SA en ALFA het besluit om hande te vat en ’n nuwe ekspo

by die landboukalender te voeg. Die aankondiging kom ná talle

samesprekings, met die resultaat dat die twee groot name in die bedryf

die eerste NAMPO/ALFA Lewendehawe, Jag en Buitelewe-ekspo in

2020 op NAMPO Park net buite Bothaville gaan aanbied.

Die Suid-Afrikaanse lewendehawe-bedryf groei toenemend en is ’n

belangrike komponent van die plaaslike ekonomie. Hierdie groei word

weerspieël in die feit dat ALFA die afgelope vier jaar gegroei het tot

die grootste lewendehawe-ekspo in die land. Die logiese volgende stap

is om dit te laat uitbrei en met jare se suksesse op die kerfstok bied

NAMPO Park aan ALFA ’n logiese ruimte om sy vlerke te sprei.

ALFA is nie u gewone ekspo nie en het sedert die ontstaan van die land

rolspelers in die lewendehawe-bedryf verskillende unieke platforms

aangebied wat geleenthede bied vir netwerkvorming. Dit geld vir plaaslike

rolspelers en belanghebbendes regoor die Afrika-kontinent.

Heelwat produsente het die behoefte uitgespreek vir ’n sentraal geleë

jag- en buitelewe-ekspo. Lewendehawe, buitelugaktiwiteite en jag is kom-

plimentêre aspekte van die Suid-Afrikaanse produsent en die kombinasie

bied ’n wenresep. NAMPO Park beskik reeds oor ’n uitstekende infrastruk-

tuur en stelsels – soos voldoende parkeerplek, kiosks, ablusiegeriewe, vee-

fasiliteite en ander lokale – wat alles die geleentheid bied om nie net so ’n

geleentheid te huisves nie, maar om dit uit te brei tot uitnemendheid. Suid-

Afrikaanse produsente voel boonop reeds tuis op NAMPO Park. ’n See

van geleenthede en planne word in die vooruitsig gestel vir die ekspo wat

24 tot 26 September 2020 op NAMPO Park aangebied word.

SA Graan/Grain

-tydskrif

Graan SA gee die

SA Graan/Grain

-tydskrif maandeliks uit aan nagenoeg

18 000 lesers. Dié volkleurpublikasie word aangewend om Suid-Afrika se

produsente van grane en oliesade met kennis te bemagtig. Verskaffers

van insetmiddele en dienste in die landboubedryf benut ook deurlopend

die tydskrif as doeltreffende advertensiemedium na hulle klantebasis.

As spesialispublikasie en amptelike mondstuk, dra

SA Graan/Grain

die

beeld van Graan SA uit aan sy lede, die publiek sowel as meningvormers

in die bedryf en in regeringskringe. Die redaksionele inhoud weerspieël

’n balans van toepaslike bedryfsinligting sowel as tegniese en

navorsingsgebaseerde artikels. Onderwerpe soos graanmarktendense,

’n insetoorsig, wenke oor goeie arbeidspraktyke, die klimaat en selfs

politieke en ekonomiese kommentaar word deurlopend aangebied. Dié

ernstige sy van boerdery word afgewissel met lekkerlees-artikels (en

selfs humor) oor mense en gebeurtenisse in die graanbedryf.

In die jaar onder oorsig is sake soos posisionering en markaandeel in

die semikommersiële tydskriftemark, balans van tegniese en aktuele

inhoud, verbreding van digitale voetspoor en die breër benutting van die

SA Graan/Grain

-handelsmerk opnuut deur die tydskrif se Redaksionele

Komitee geëvalueer. Strategiese fokusareas is vervolgens aanvaar en

word tans geïmplementeer.

SA Graan/Grain

fokus daarop om ’n leidende nuus- en inligtingsplatform

vir die graan- en oliesadebedryf te wees. Deur middel van die tydskrif kan

lesers ook vir Graan SA – as toonaangewende organisasie – beter leer ken.

Die tydskrif word moontlik gemaak deur die bydrae van al die

adverteerders en Graan SA bedank graag elke adverteerder vir die

volgehoue ondersteuning.

New additions to the show, including large television screens on which

visitors could follow the popular Nation in Conversation programme live on

the grounds, were definitely a hit. Equally popular were the tractors with

trailers transporting visitors and offering tired feet a well-earned rest. The

beautiful flower exhibit was a wonderful experience and captivated young

and old, while the daily programme for ladies entertained the fair sex.

NAMPO Cape also offered producers in the Western Cape the

opportunity to examine new technology and make new plans for the

production season.

NAMPO/ALFA – LIVESTOCK, HUNTING AND OUTDOORS

Grain SA and ALFA have decided to join forces and add a new expo to

the agricultural calendar. This announcement is the result of numerous

talks, with these two major names in the industry offering the first

NAMPO/ALFA Livestock, Hunting and Outdoors Expo at NAMPO Park

just outside Bothaville in 2020.

The South African livestock industry is growing all the time and is an

important component of the local economy. This growth is reflected in

the fact that ALFA has grown to be the biggest livestock expo in the

country over the past four years. The logical next step is to expand it,

and with years of successful shows behind it, NAMPO Park offers ALFA

a logical space to spread its wings.

ALFA is not your ordinary expo, and since it was established it has

offered role-players in the livestock industry different unique platforms

that present opportunities for networking. It involves local role-players

and stakeholders from across the African continent.

Quite a number of producers expressed the need for a centrally located

hunting and outdoors expo. To the South African producer, livestock,

outdoors activities and hunting are complementary aspects, and the

combination is a winning recipe. NAMPO Park already has excellent

infrastructure and systems like sufficient parking, kiosks, ablution

facilities, stock facilities and other venues – all offering the opportunity

to not only house such an event, but to expand it to excellence. In

addition, South African producers already feel at home at NAMPO Park.

Numerous opportunities and plans are envisaged for the expo, which

will be presented at NAMPO Park from 24 to 26 September 2020.

SA Graan/Grain

magazine

Grain SA distributes the

SA Graan/Grain

magazine to roughly 18 000

readers every month. This full-colour publication is used to empower

South Africa’s producers of grains and oilseeds with knowledge.

Suppliers of input resources and services in the agricultural industry

also continuously utilise the magazine as an effective advertising

medium to their client base.

As a specialist publication and official mouthpiece,

SA Graan/Grain

carries the image of Grain SA out to its members, the public and

opinion makers in the industry and in the government. The editorial

content reflects a balance of appropriate industry information as well as

technical and research-based articles. Topics like grain market trends,

an input overview, tips on sound labour practices, the climate and even

political and economic comments are included throughout. The serious

side of farming alternates with popular articles (and even humour) on

people and events in the grain industry.

In the year under review matters like positioning and market share in the

semi-commercial magazine industry, balance of technical and current

content, expansion of the digital footprint and the wider utilisation of

the

SA Graan/Grain

brand were assessed afresh by the magazine’s

Editorial Committee. Strategic focus areas were subsequently accepted

and are currently being implemented.

SA Graan/Grain

focuses on being a leading news and information

platform for the grain and oilseeds industry. Through the magazine

readers can also get to know Grain SA as a trendsetting organisa-

tion better.

The magazine is supported by the contributions of all the advertisers,

and Grain SA wants to thank every advertiser for their continued support.