33
Hoofstuk 5
word deur die nuusbrief gekommunikeer. Die nuusbrief word ook op die webtuiste
gepubliseer. Die
Graan SA Nuusflits
word ingespan om dringende, belangrike en
relevante inligting – soos landbouproduksietoestande – aan lede te versprei.
Radio
ʼn Tweeweeklikse RSG-radioprogram word deur die skakelbeampte bestuur en
daar word met die reël van onderhoude van Graan SA-dagbstuurslede op verskeie
radiostasies en uitsaaimedia gehelp. ʼn Radioveldtog is in 2015 geïmplementeer
wat op Engelssprekende stedelike belanghebbendes fokus. Tydens ’n landboube-
wustheidsveldtog is uitsaaigleuwe op 702 Talk Radio verkry.
Gedrukte publikasies
Met ʼn deurlopende fokus op die produsentelede van Graan SA as primêre teikenge-
hoor, is deur middel van
SA Graan/Grain
-tydskrif voortgebou op die sukses
van
Mielies/Maize
as mondstuk van die organisasie, maar ook as as gerespek-
teerde vaktydskrif van die graan- en oliesadebedryf. Die Ontwikkelende Land-
bouprogram publiseer maandeliks die
Pula Imvula
-nuusbrief – ’n publikasie wat
in sewe tale vertaal word en op ontwikkelende produsente gemik is. Graan SA
publiseer ook die jaarlikse
Graangids
, wat nuttige kontakte en artikels oor saad,
werktuie, bemesting, geïntegreerde plaagbeheer, lewendehawe, geld en finan-
siële dienste en – laaste maar nie die minste nie – inligting oor Graan SA bevat,
asook belangrike kontakte en ’n bygewerkte kalender vir die komende jaar.
Graan SA se jaarverslag, wat tydens Kongres dien, bevat volledige terugvoer oor
die werksaamhede van die gekose leierskap en personeelkorps gedurende die jaar
onder oorsig en sluit die geouditeerde finansiële resultate in. ’n Aantal tema-ge-
fokusde pamflette vir spesifieke teikengehore word jaarliks geproduseer.
Ter ondersteuning van Graan SA se skakelaksies gemik op regeringsrolspe-
lers, is ʼn publiseringsooreenkoms met Cape Media aangegaan in 2012 vir die
tweemaandelikse publisering van
Harvest SA
. ʼn Bydrae is sodoende gelewer
om ʼn groter bewustheid van die graanbedryf en sy uitdagings by die teiken-
mark te skep, waarna die ooreenkoms in 2015 ten einde geloop het.
Advertensieveldtogte
ʼn TV-advertensieveldtog wat op regeringsrolspelers gemik is, is gedurende 2013
van stapel gestuur. Die boodskap van die veldtog het gehandel oor die rol van land-
bou in voedselsekerheid asook die impak van samewerking oor ’n breë spektrum.
JULY
2016
PULA
IMVULA
>>GROWING FOOD>>GROWINGPEOPLE>>GROWINGPROSPERITY>>
’n TV-advertensieveldtog is in 2013 geloods.
’n “Landbou gee lewe”-veldtog en TV-advertensie
is in 2015 geloods.